Saturday, November 28, 2015

მეოთხე დღე

ვისაუბრეთ მოსწავლეთა შეფასებაზე. აღვნიშნეთ, რომ შეფასება არსებობს ორგვარი - განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. განმავთარებელი შეფასება არის ოთხგვარი.

განვიხილეთ როგორ იქმნება  დროში გაწერილი შეფასების გეგმა. განვსაზღვრეთ, რომ ის კარგად წარმოაჩენს შეფასების ფორმების გამოყენების თანმიმდევრობასგვაჩვენებს შეფასების გამოყენებულ ფორმებს პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე, პროექტის მსვლელობის დროს და პროექტის დასრულების შემდეგ.გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.შევქმენით დიაგრამა, მოსწავლეთა საჭიროებების  შეფასება:ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე . ვიმუშავეთ ბლოგზე და დავამატეთ გვერდები.

1 comment:

  1. წავიკითხე თქვენი რეფლექსია. ვფიქრობ, ყველაფერი სრულყოფილად გადმოეცით და მინდა აღვნიშნო, რომ კარგად ასახეთ ყველა ქმედება, რომელიც ტრენინგზე მოვისმინეთ.

    ReplyDelete